lördag, mars 28

Ser på mina barn och myser

Har efter förslag av sessan & prinsessan skapat en mapp på bloglovin med bloggar från mammorna som skall gå på mammablogg galan i Göteborg i juli. Vi är ju 100 st som kommer så det tar lång tid att besöka alla.

Lillkillen är på så strålande gott humör just nu. Leker på golvet med sina saker och sjunger så fint. Stora killen ser på TV vid sidan av mig. Det är riktigt mysigt.

Tänk så lite det skall till för att göra en mamma så så glad.


Tänker släcka alla lampor om 1 tim. Det blir många levande ljus så vi håller oss i ett rum tror jag. Hoppas det går bra för jag har en här som kan vara mörkrädd.

3 kommentarer:

BARNSHOPPINGBLOGGEN sa...

Välkommen till barnshoppingbloggen!

Susan sa...

Hej hej.

Va kul att du tittade in=) Jag har också gjort en mammabloggs mapp på bloglovin...kul att kika in till dom ska dit=) Du är också ditlagd så jag kan följa dig och se vad ni hittar på=)

Ska bli superspännande att träffa er alla också sen i juli....wiiie vad skoj det ska bli=)

Hoppas att ni har en bra kväll.

Kramar

MammaFiia sa...

Så himla snygg blogg du har=)
JAg har med gjort en mammablogg gala mapp på blogglovin=)
ha en underbar kväll=)
Kram