lördag, mars 28

Mer rot

Börjat så sakta med att flytta undan alla saker som står i vägen för väggen jag skall måla. Har städat en hel del innan men det kan man inte tro om man ser det nu. Det blir så rörigt när man flyttar runt sakerna. Suck.
När jag är färdig med det "gula" rummet kommer där vara så fint. Just nu använder vi det som förvaring för allt möjligt. Ett enda stort förråd är det men det skall det bli ändring på. Längtar. Lite nya förvaringsmöbler får det bli sen med. Köper nog nåt begagnat och fixar till.
Visar med bilder hur det blir när det är färdigt. Får döpa om det med för det "gula" fula rummet går i graven.

2 kommentarer:

Leonard sa...

Vi tänker släcka alla lampor, tv etc hos oss med! :) Jag tycker det är jätteviktigt, för miljön och att politikerna tar miljöhotet på allvar!

kathy sa...

Hej hej kikar tebax =) Ja usch det känns verkligen inte som sommartid Här är det också fullt med snö och kallt är det!Japp vi släcker ner!Har laddat för fullt med en massa ljus och en bra bok att sitta och mysa med,mina killar har precis somnat och mannen min är inte hemma ikväll..Så man får vara romantiskt helt för sig själv =) Ska bli kul att ses på galan i sommar