onsdag, mars 25

Så var det jag och killarna


Älsklingen åkte på jobb idag så nu är det jag och pojkarna i 2 veckor.
Vi mår alla lite bättre nu. Lite snor kvar och enstaka host. O skall på babysim idag. Det var några veckor sedan jag var med honom. Han har gått med pappa nu när han varit hemma så länge.
Solen strålar men det är kallt. Vindstilla i alla fall. Igår blåste det och då blir det så mycket kallare.
Har så många kul ideer jag vill göra nu. Småprojekt men kul ändå.
O sover middag och jag skall skriva ny veckomatlista. Idag blir en lugn dag. Tar lite tid att komma in i våra rutiner efter pappa åkt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Å, kul med babysim! Är sugen på att fortsätta (el börja om) med Nova, men nu jobbar jag ju... :S

Var bor du?

CharmKatti sa...

Hej!
Tack för titten hos mig. Jag försöker också surfa runt bland alla bloggerskor som ska på galan i sommar. Men tiden räcker inte till, det är ju några bloggar att kolla in:-)

Anonym sa...

Hej :)
Och tack för titten hos mig,försöker oxå surfa runt på alla bloggar som ska gå på galan,det är så kul att få ett hum om vilka som ska vara med :)
*ser fram emot*

Hoppas ni haft en jätte bra dag!

//Jesssica

Anonym sa...

*fniss*
Hur lät det...alla bloggar som ska gå på galan *ler stort*
bloggar vars mammor som ska gå på galan,hade jag tänkt att skriva...:-)
//Jessica igen ;)