söndag, mars 29

Nya saker



Jag är inte längre en tjej som shoppar allt hon ser, vill ha, inte får plats till, kanske blir fint hemma, kan komma till användning nån gång, skulle vara kul att ha... Det var jag för ca 2 år sedan men nu har det behovet försvunnit. Det är en skön känsla att känna sig nöjd med det man har.


Det blir så extra speciellt och roligt när man då köper något för då är det nåt man verkligen vill ha och har användning för. Det blir sällan några impulsköp.


MEN idag har jag gjort en beställning på en sak jag har tittat på länge. Så länge att den tog helt slut i den butiken jag hittade den första gången. Så nu när jag hittat den igen slog jag till.


Dessa fina gästtofflor kommer så småningom hänga i det före detta gula rummet när det blir klart. Det är där våra gäster skall få sova när de är här.

1 kommentar:

ia sa...

Visst är det en smart grej!
Köpte sådana till mina svärföräldrar som hade det fruktansvärt kallt på golvet i deras förra hem...
Lova att inte säga något...jag hat tänkt köpa likadana till min dotter oxå som precis har flyttat hemifrån...
Kram
ia
Förresten, jag ska bo på hotellet mede Ingela la la på galan!
kram igen