tisdag, mars 3

Mycket samma



Så var första dagen på projektkursen avslutat. Tyvärr kom det inte upp något jag inte har hört förut.
Det kommer bli lite långdraget de kommande 5 dagarna men det skall bara göras. Jag får sitta med de andra i grupp när de jobbar med sina LIA2 projekt. Jag har ju redan gjort min och allt vad det innebär.
Idag har jag en sprängande huvudvärk. Fick inte med mig nåt bra mellanmål till skolan. J har börjat med maten och det behöver jag.
Killarna har varit i simhallen. C hade simskola. Han var jätteduktig. Simmade långt utan att stanna. Han var så stolt över det han presterat. Stora killen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj stackare, hoppas han somnar snart! Ja visst är MammaGalan något riktigt kul att se fram emot! Längtar även jag ;-D

Hoppas du får sova lite inatt!

Kramis!

Anonym sa...

Lycka till med projektet!