onsdag, mars 4

Ibland måste man få klaga lite

O höll mig vaken flera gånger i natt så det blev åter för lite sömn.

Det blev en dålig och trög start på dagen. Kom inte igång förrens efter lunch. Fick hjälpa de andra med sina projekt då jag inte har något eget att arbeta med. Tyvärr blir det inte så mycket mening med denna kursen förutom närvaron. Det är så gott som en kopia på det jag redan har gjort. Det är bara att bita ihop och göra det bästa av det. Efter nästa vecka kommer jag ju vara hemma med barnen i 7 veckor igen.

Har inte helt kommit in i rutiner med skolan och samtidigt allt som skall göras hemma. Det ser ut som kriget och det får det göra idag och imorgon med.

Jag fick roliga veckan sist på dagen i skolan så nu är det myskläder och filt på magen som gäller.


Igår fick jag en chokladkartong i posten. Hade för en tid sedan vunnit en tävling på duracellmammans blogg .Vilket var stort X i taket. Jag vinner aldrig. Kan även meddela att den redan är slut. Smakade utmärkt men skulle önska jag hade några bitar kvar. Skulle sitta fint nu.

Middag: fylld köttfärslimpa med skinka och mozarella, kikärter

Inga kommentarer: