måndag, maj 30

vilken natt

Just nu känns det ok men jag vet att jag kommer få kämpa hela dagen. Att jag har hur mycket som helst att göra hjälper inte heller.

Barnen somnade snabbt och lätt runt 21 igår. Jag fick lite egen tid men som tur var kröp jag ner strax efter 22. Runt 01 började liten snurra men vaknade inte. Jag gjorde det och jag tror han väckte storebror. Sen var det kört. Stora killen låg vaken och kunde inte somna om. Det var upp, det var pill på mobilen, det var suck och stön, det var dricka. Tror han somnade om runt halv 4-4. Liten sov hela natten som tur är.

När klockan ringde halv 7 var vi lagom trötta. Jag skickade ett sms till fröken och meddelade att stora killen kommer senare idag. Ungen måste ju sova. Han har så svårt att bryta regler och så även idag. När han fick veta att det var ok med fröken med kunde han koppla av. Tror han sover nu för jag har inget hört.

Liten vaknade och eftersom han sovit gott hela natten ville han upp. Så vi är uppe.

Idag är det in till stan och lämna bilen, ta bussen hem. Resten av dagen blir det att packa lådor. Skall ju snart en tur till huset igen och då är det bra om släpet är fullt. Nu är AC:n fixad så vi slipper en mardrömsresa i en bastu igen i alla fall.

1 kommentar:

Popprinsessan sa...

Usch vilken natt! Hoppas att din dag blev bra ändå. Just nu ligger jag vaken då lillkillen väckte mig vid 4 och både han och jag har svårt att somna om.

Hoppas du sovit bättre inatt och att du för en fin tisdag,
kram!