tisdag, maj 31

Nu så

Idag har jag visst namnsdag. Fick ett grattis av min mamma. Jag har inte koll på det där med namnsdagar och missar de alltid. Har nog aldrig förstått vad det egentligen skall betyda. Brukar ni fira namnsdag hos er?

Natten här har varit lite lugnare men jag vaknade av att stora killen gick på toa.

Idag blir det packa, packa, packa. Har mest gått och småplockat i lådorna men insåg igår kväll att jag egentligen kan packa ner det mesta nu. Bara några få dagar kvar i detta huset. Sen kommer vi mest vara i nya huset. Härligt.

Pratade med lite personal på stora killens eventuellt nya skola. Har några fler frågor jag behöver få svar på innan vi bestämmer oss helt. Försökte få tag på rektorn igår men utan framgång. Försöker idag igen.

Bilen skall bli klar idag med så det blir en till busstur på mig och liten. Det var jättekul att åka buss igår tyckte liten. När vi flyttat får vi ta en dag i stora staden och åka lite spårvagn med.

Nu väntar kartongerna på mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej hej..
har inte heller koll på namnsdagar, haha.. men stort grattis till dig ..:)

skönt när flytten är över va? ;)

kraaam

Östblomman sa...

Grattis på namnsdagen! Nej, vi firar inte heller, så om någon mot förmodan kommer ihåg är det alltid en glad överraskning :).

Packa lugnt...

Kram