måndag, maj 16

Idag måndag...

Idag ärdet visst måndag igen. Oj vad dagarna går. Följer inte helt med. Har missat några måndagar men de har varit bra måndagar att missa. Just nu har jag inte så stort behov av veckopepp men det är inte att förakta. Det gör gott och är en bra påminnelse till att leva här och nu. Så nu kommer äntligen en lista igen.

Idag måndag är jag glad för att ...
  • ... det har varit så underbart väder.
  • ... liten lärt sig cykla så duktigt på stora cykeln.
  • ... stora killen är så gullig mot sin lillebror.
  • ... vi alla mår bra (förutom lite allergier)
  • ... SNART! Mycket snart kan vi flytta! Nu kan jag börja packa ner lite av allt.
  • ... jag fått tagit mig i kragen och rensat i mina garderober. Har en hel sopsäck att lägga i välgörenhetskontainern.
  • ... vi fick sålt infrabastun så lätt och bra.
Det var denna måndagens lista. Vill du läsa fler listor så klicka in hos jennyn.


Inga kommentarer: