lördag, maj 28

Ett stopp

Jag har så mycket att göra att jag inte vet var jag skall börja. Idag har jag bara satt mig ner och kommer inte igång. Känner mig lite tom idag men det skyller jag på vädret. Måste ju ha nåt att skylla på eller?

Vi köpte så fina utemöbler förra hösten som nu skulle få stå i vårt uterum. Tyvärr var det ingen vidare kvalitet så bordet och en stol har redan gått sönder. Väntar svar på reklamationen. Hoppas vi kan få pengarna tillbaka. Vågar inte chansa på nya möbler då det inte tål att användas.

Drömmen vore om jag kunde få sex av dessa stolar i stället.

Stolarna är från Artwood och jag hittade de hos bland annat Kila möbler. Inte de billigaste men det är det oftast inte om jag hittar något jag verkligen gillar.

Tillsammans med detta bordet kanske


Jysk har något liknande i stol till betydligt billigare peng. Får kanske "nöja" mig med de. Bordet passar om jag bara målar om stolsbenen. Kan bli fint det med.





2 kommentarer:

Unknown sa...

Jättefina möbler syrran.

Momo sa...

OK Billigare på Jysk men kvalité? Det hänger på stommen i möblerna vad de tål. Vänta du på svaret på reklamationen. Kanske, kanske.. man vet aldrig. Kram M