tisdag, november 30

Min blogg = mina tankar

Detta är min vardag med min familj och allt som hör till och om man inte kan ta det så tvingar jag ingen att läsa. Jag undviker att skriva vilka vi är och var vi bor för jag tycker inte det behövs. De som känner oss och vet vilka vi är behöver inte läsa det här. För er andra så får ni bara fråga om ni undrar över nåt eller bara ta det som det är. Jag anser mig vara en vänlig person och hjäpsam det som går.

Vet ni vilka vi är och har hittat in till mig så hoppas jag ni kan läsa här med öppet sinne. Jag vet bara om två från orten som känner till min blogg. Jag har inte berättat för någon här om den för de som är nära kan jag ju bara prata med i stället.

Nu fick jag en ANONYM kommentar på ett inlägg. Först tänkte jag inte publicera den men varför inte. Jag anser inte att jag gjort något fel utan har bara uttryckt mina tankar som jag hade där och då. Min tanke var inte att vara elak eller nåt och hur ni som läser här tar saker kan jag inte ansvara för. Kan bara beklaga om ni inte gillar det.

Anonym kommentar:
"finns nog grannar som hört från andra sidan också.. så ibland ska man inte kasta sten i glashuset.... "

Leva måste man och ljud blir det. Inget farligt med det. Hoppas det kan vara bar med detta och ursäkta (vem du nu är) om du misstolkade mitt inlägg.

 

2 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Irriterande med anonyma kommentarer, men du får se det så här: Om det kanske är personen som du hört som kommenterat så vet de ju nu att du hört. Det är ju bra.

Jag tycker också att det är lite jobbigt att inte riktigt veta vilka som jag eg känner som läser bloggen. Jag vet ju vilka jag berättat för, men sedan är det ju lätt att ramla in på en blogg också. Jag har själv fått upp min blogg när jag googlat på vissa saker. Jag försöker också vara lite halvanonym.

Hoppas att du inte känner dig allt för illa till mods över kommentaren. Personen valde ju att vara anonym, så ta det inte på för stort allvar. Jag tycker inte att du skrev något olämpligt.

Kram!

Anne sa...

Åh vad jobbigt! Jag tycker inte att du ska bry dig för mycket över den anonyma kommentaren, för du skrev inget olämpligt!
Fortsätt du att blogga som vanligt, vi är ju många som tycker om dina inlägg! Kram kram