måndag, november 29

Kryper ner

Strax lägga killarna och jag tror jag kryper ner under det stora varma täcket och läser. Är inte trött men det är rätt skönt ibland och bara krypa ner för att man kan.

Ringt dagis och meddelat att liten inte kommer imorgon heller.  Börjar bli några dagar nu. Undrar hur det kommer gå efter detta. Förhoppningsvis har han saknat det och att det var det som behövdes. Tänk positivt.

Har precis satt på gamla trogna diskmaskinen. Det är inte någon modern sak vi ha men den fungerar väldigt bra. Låter lite högt och mycket bara. Får se om jag kan koppla av ljuden när jag vet vad det är...

1 kommentar:

Lina sa...

Tack snälla för din kommentar! Det var verkligen superromantisk förlovning!

Vi är faktiskt redan gifta sen 2005 men jag älskar att fira alla dessa dagar. =)

Kram