lördag, december 8

Julkalender även för mig i år

1 december fick barnen var sin Haribo adventskalender. Älsklingen bad mig gå och hämta de.Det var lördag och jag skulle iväg och träna fotboll. Killarna fick sina kalendrar och jag gick upp för att byta om. Älsklingen svansade efter mig som han gör när det är något. Suck, vad är det nu då?? Får bara "inget" som svar och så fortsätter han svansa efter mig med sitt det-är-nåt-flin.
Efter en stund frågar han om jag inte såg något mer när jag hämtade kalendrarna. Jo, men jag valde att låta det vara. Funderare på varför han ställt fram den svarta lådan jag plockat undan. Tänkte bara att jag tar det när jag kommer hem från fotbollen.
Det visade sig vara en adventskalender till mig. Wow vilken kalender sen.

  1. Puder (rätt sort och färg såklart)
  2. Puderborste (perfekt då min var så dålig)
  3. Björn Borg trosor
  4. Vit tomte
  5. Handskar
  6. Resekit: eye-make-up-remover, maskara, eyeliner.
  7. Maskara (sätt sort igen såklart)
  8. Har ännu inte öppnat dagens paket.


2 kommentarer:

Anonym sa...

En sån underbar man du har Pernilla.

Popprinsessan sa...

Men wow! Vilken grej! Toppenman :-)
Kram