onsdag, december 19

Glad tursam kille


Ikväll var vi på kusin Emils skoljulfest. Det bjöds på otroligt bra julshow. De var helt underbara alla barnen och bara SÅ duktiga. Jag kopplade helt bort den lilla stress jag har och alla måsten och saker jag vill få gjort och bara njöt..

Efter showen var det fika och lotteri. Stora killen köpte tre lotter och det lönade sig. En stor låda med mycket blandat vann han. Godis, fin porslinstomte, frukt, kex, pasta mm mm. Väldigt nöjd blev han över sin vinst.

Nu skall jag få min turkille i säng. Lilleman sover redan gott.

1 kommentar:

Popprinsessan sa...

Alltid roligt att vinna!
Så fint det ser ut i sovrummet förresten. hoppas du kunnat sova gott i nya sängen :-)
Hoppas också att du får en mysig jul även om inte familjen kommer att vara komplett.
Kram!