onsdag, oktober 31

Provat att ligga länge nog

Gav mig ut på luchen igår för att hämta/köpa ett TV-paket som älsklingen dealat till oss. En VIT plattTV, en VIT dvd, ett VITT surroundpaket mm mm. Älsklingen har gjort ett fynd. Bra att han är så tålmodig.

På väg tillbaka passade jag på att stanna till på Store och prova säng igen. Känns som vi letat säng i evighet nu. Efter att ha begränsat urvalet till två alternativ tänkte jag att kanske efter idag så skulle jag veta vilken av de två jag ville ha.
Vad händer??????

De har fått in en ny modell såklart. Den var visserligen några tusenlappar dyrare men så var även kvaliteten bättre. Det märktes när man låg i den.
Nu vet jag inte längre och vill inte fatta detta beslut själv. Älsklingen kommer hem ikväll och får följa med mig ut på en provrunda på lunchen imorgon.
Vet att ett beslut behövs ta SNART. Vår säng är riktigt dålig och efter att ha provat runt så många olika så känns det nästan som jag är på väg ner i golvet genom min säng när jag ligger i den.

Inga kommentarer: