onsdag, september 12

Hoppas på förbättring

Sedan min mobil vägrar att publicera mina inlägg med bilder har det gått lite utför här tyvärr.
Nu har min älskling undersökt lite och så som jag använder min mobil idag skulle vi spara pengar på att" köpa" en ny mobil till mig. Visst låter det märkligt men det är sant.

Idag har jag en räkning varje månade på strax under 500 kr. Om jag köper en ny mobil med bindningstid såklart skulle jag få en månadskostnad på under 350 kr och då är mobilen inräknad.
Det lönar sig att kolla runt lite.
Kruxet just nu är att jag måste vänta ända till den 18 september innan jag kan göra det. Då säger mitt nuvarande abonnemang att det är grönt.

Så kära blogg. Om du orkar vänta lite till så tror och hoppas jag du skall få lite mer uppmärksamhet.




2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skulle det bli för mobil då? Förrän

Popprinsessan sa...

Nu börjar det dra ihop sig till event!! Kul! Har du bestämt vad duska ha på dig? Jag har klickat hem tre klänningar idag så nu hoppas jag att någon av dem passar.

Jag skulle också gärna vilja ha ett nytt objektiv. Blev rekommenderad Tamron som ett prisvärt alternativ till Canon. Tycker du att det verkar bra?

Kram