torsdag, augusti 2

Frånvaro

Oj vad lite det blir skrivit här nu när jag inte får med bilder när jag bloggar från mobilen. Gillar det verkligen inte och fattar inte varför det helt plötsligt slutar fungera. Trist, trist.

Ledig dag med liten idag. Vi tog lite sovmorgon till ca 10. Underbart. Sen har vi bara myst och slappat stora delen av dagen. Nu blir det strax en tur till biblioteket för att låna en till bok. Gillar att gå på biblioteket men tar mig allt för dåligt med tid för att läsa det jag lånat. Nåt att jobba på kanske.

Jag har jobbat tisdag och onsdag denna veckan. Liten var då hos mormor. Efter jobbet på tisdag blev det "snabbmat" på mig. Riggade upp mig framför TV:n och åt min mat. Lyxade till det med ett glas rött med. Får passa på när det är stilla i huset och jag har full kontroll på fjärrkontrollen. Händer inte så ofta och då uppskattar jag mer när det händer.

När jag hämtat posten på jobbet och parkerat öppnade sig himlen. Bara att sitta kvar och vänta ut vädret. Hagel och störtregn fungerar inte så bra med två lådor av post som skulle upp.
Stackars bilen





Inga kommentarer: