torsdag, juni 21

Lite nytt

Nu när jag jobbar igen så känns min garderob lite tom på vissa områden. Kläder har jag ok för tillfället men skor är det värre med. Vet egentligen inte själv hur det kan komma sig att jag har så många skor men ändå inga jag kan ha på jobb. Nu har jag skaffat lite sommarskor i alla fall. Mina vardagliga sandaler gick sönder förra året så även de blev ersatta igår.
Vardagssandal från Skopunkten

Jobbsandal även de från Skopunkten

Just nu är det ganska mycket REA där men tror ni att de jag gillade var på REA? Nej, självklart inte. Liten var med och var så tålmodig. Även han ville ha ett par sandaler och med Skopunktens erbjudande så var det helt ok denna gången. Jag betalade för mina så fick vi hans "gratis".
Lillemans nya sandaler från Skopunkten

Han var lite som sin mamma. Han gick och kollade in vad som fanns. Letade efter sin storlek och provade många olika modeller. Han hade svårt att välja vilka av de han provat han verkligen ville ha.


Inga kommentarer: