torsdag, juni 21

HAN, presenter och vatten

Nog för att det är skönt varje gång han kommer hem men idag blev lite av en extra speciell dag. Älsklingen har varit borta 3 veckor nu. 1 vecka mer än han brukar och det har märkts på liten spec. Stora killen har som tur var varit hos sin pappa några dagar och då inte märkt av den extra tiden. Jag har jobbat så min tid har gått fort.

Idag kom han hem med presenter dessutom. Det hör inte till vanligheten som tur är.

Killarna fick var sin vattenpistol och den var de tvugna att prova direkt. Älsklingen fick med känna på pistolens effekt. Blöta killar men ack så glada.

"jag" fick med en present. En högtalare till min iPod. Har under en tid fått låna min pappas och riktigt börjat gilla att kunna ha musiken med mig där jag är. Nu när sommaren är här så behöver han den själv så den är borta. Nu gör det inget eftersom jag numera har en EGEN.



Inga kommentarer: