tisdag, april 10

Tidigt idag för det var sent igår


Bilder på min lille tvärt emot sovare.
Han ville till mormor igår igen och då fick han det. Jag passade på att åka till Allum en stund helt för mig själv. Inte ofta det händer.
Blev nya regnkläder till lilleman på Stadium som hade 25% på ALLT. En tröja till mig och lite annat smått.
Vi stannade och åt grillade hamburgare innan vi åkte hem.
På väg hem försökte jag verkligen hålla liten vaken men det gick inte. "sluta väck mig mamma. Jag är trött. Jag skall bara vila." Jovisst. Bara vila. När vi kom hem sov han och var helt lealös som en säck potatis. Bara att bära upp honom och hoppas på det bästa. Klockan var ju ändå nästan sju när han somnade.
Eftersom jag skulle jobba idag passade jag på att lägga mig tidigt så jag skulle vara utvilad. Jovisst, det gick ju (not).
Liten vaknade till lagom tills jag skulle somna. Han var törstig, han var hungrig, han var kissenödig...
Han fick se på lite tecknat efter mycket tjat. Jag låg och slumrade vid sidan. Efter några timmar somnade han om och var faktiskt ganska pigg idag ändå.
Nu sover han gott sedan strax innan 8. I natt sover han hela natten.
Jobbet har gått bra men det var VÄLDIGT LITE att göra. Så kommer det vara resten av veckan. Blir mycket surfande på nätet för mig.
Skall lägga mig hos liten nu och få några extra sköna timmars sömn. Kan behövas inför veckan. Man vet aldrig vad som händer.
God natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Onsdag morgon och rikligt med regn ute. Bra att lilleman nu har nya bra regnkläder. Ha en bra vecka ni två. Kram Momo