söndag, mars 4

Min lilla sjukling

Mina tre killar har åkt till Island för att hälsa på släkt där. Jag stannade hemma och fick välbehövlig egentid. Jag har tränat massor och bara varit rent allmänt. Har inte fått gjort hälften av vad jag planerat men så blir det alltid. Jag planerar alltid in mer än vad tiden räcker till.

Min stora kille har blivit dålig och idag tog älsklingen honom till läkaren. Han har en virusinfektion i övre strupen och vill varken äta eller dricka. Han ligger mest och ser på TV varvat med att han sover.
Min älskling sover nästan aldrig på dagtid så då måste han verligen må dåligt. Fy så jobbigt det är att inte kunna vara med honom och pyssla om honom. Jag VET att han har många som tar hand om honom men det hjälper inte. Mammas älskling. Jag har så svårt att släppa mina hjärtan till andras omsorg. Detta är verkligen träning för mig men oj vad det är jobbigt.

Imorgon kommer de hem och jag hoppas bara min stora kille orkar med resan hem. Väl hemma väntar mammas omsorg. OJ vad jag skall pyssla om honom. Har redan bokat in min syster som sjukvakt på tisdag då jag har en kurs jag inte riktigt kan missa. Hoppas min stora kille blir frisk fort. Stackare.

Många kramar och pussar väntar på honom här hemma.

2 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Ja usch vad jobbigt att inte vara nära när de är sjuka! Men som du skriver, säkert nyttigt.
Hoppas resan hem går bra så att du snart får krama om dina tre älsklingar.
Kram

Russin sa...

hej gumman..

men fyy så tråkigt att han blev sjuk då.. :( hoppas hemresan går bra och att han kryar på sig fort..

kramisar