söndag, februari 12

Så var vi bara två

Älsklingen är på jobb och jag har idag lämat över stora killen till hans pappa. Nu är det bara jag och liten hemma. Känns så tomt och ovant.

Jag är så tacksam för att stora killens pappa litar på och låter mig ta hand om vår son för det mesta. Därför försöker jag så han kan få ha honom på de lov som passar för honom. Blir de flesta men i det stora hela är det inte så mycket.

Hur tomt det än känns utan min stora kille så är jag glad för hur vi har det.
Vi kan prata om vardagliga saker när vi hörs på telefon och vi kan komma fram till vad som är bäst för vår kille utan att krångla. Vi vill båda hans bästa.
Det är så många föräldrar idag som inte kan se bort ifrån sina egna känslor och tänka på barnen. Det är ju de som är det viktiga i det stora hela..

Nu skall jag krypa ner hos min lille kille som just nu sover så gott i SIN pappas säng.

God natt!


1 kommentar:

Stina sa...

Så fint att det fungerar så bra. Inte alla har det ju så. Det måste kännas tryggt för er alla.:-) Kram Stina