fredag, januari 20

Det är min (och syrrans) dag idag!

Fast att det är min dag idag så är det även vardag. Stora killen skall till skolan. Huset behöver tas om hand (begränsat av det idag)...
Det blev inte så många timmars sömn i natt men kanske natten som kommer. Jag blir nämligen hämtad om två timmar  och körd till Stenungsbaden. Fick en heldag där med tillhörande övernattning på hotell tillsammans med min kära syster av mina nära och köra i julklapp.

Så idag blir det träning, bubbelbad, bubblor i glasen och en skön hotellsäng med plats endast för MIG.


4 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS Älskling och hoppas du får en fin dag. Mamma

Ingela la la sa...

Åh, det låter fantastiskt! Njut för fulla muggar. Vilken bra present :)

Kram

Anne sa...

Det låter helt underbart!! Vilken härlig present att få, njut allt vad ni kan och ha det gott!
Kram

Popprinsessan sa...

Grattis, grattis! Hoppas att ni får ett helt underbart dygn!
Kram!