fredag, november 11

Utedag

 

Hemma igen efter en härlig dag ute på lekplatsen med vänner. Det var lite kallare än vi trott och kläderna klarade sig precis. Jag fick offra mina vantar så liten fick dubbla.

Vi tog trehjulingen ner för backen. Sandleksakerna hände jag på axeln i en påse. Eftersom vi har två riktigt tuffa backar ner tog jag säkerhetsremmen från barnvagnen och satte fast bak på trehjulingen så jag kunne hålla emot. Det fungerade till och med bättre än jag trott. Helt super.

Det blev en bra lekstund ute innan vi blev bjudna på luch hos litens kompis. Lyxigt.

När stora killen slutade skolan gick vi och mötte honom så vi kunde ha sällskap hem. Denna gången satte jag säkerhetsremmen fram på cykeln och kunde då dra både den och liten upp för backen. Helt otroligt men det var faktiskt lättare så än att ha han i vagnen. Perfekt.

Inga kommentarer: