tisdag, november 22

Aj zzzzzzzzzzzz

Trött, grinig, irriterad, arg. Allt man kan vara ibland då det är den tiden.
Dessa behöver jag idag. Bild från Ipren.se

Gick upp i koma med stora killen. Har sovit riktigt dåligt och lite pga magont.
Körde han till skolan och fortsatte sedan till butiken för att inhandla lite bättre värktabletter.
De vi hade hemma fungerar inte så bra mot denna åkomma. De är mest till älsklingens huvudvärk.

Väl i butiken var det så gott som tomt. Underbart för en gnälltant som mig idag.

Vad hjälpte det när inget som vanligt fungerade i denna butiken.

Först fick jag inte rabatten som jag skulle som det stod en STOR skylt om på hyllan där varan stod. Ok, tjejen i kassan fixade det.

Sen fick jag enkelt och lätt min kod för medicinen som jag snällt betalat för. Vad händer???
Först inget, sen inget, sen SOLD OUT. What! Hur kan jag köpa en vara som är slut.
En anställd "hjälpte" mig, Hon lämnade över mitt problem till de ute i förbutiken. Där fick jag snällt VÄNTA? på en gubbe som skulle köpa divers spel. Ahhhh....... Fel dag att jävlas med mig säger jag bara!

Nu skall jag dricka upp min balja te och sen krypa ner under min gosiga filt i soffan och sova nån timme. Hoppas jag vaknar som en människa igen. Gillar inte att vara ett monster.

2 kommentarer:

Mamma Russin sa...

Kram sötis..<3

Klart ag säger till dig om/var jag flyttar.. :)

Och nej det blir ingen träning för mig för när jag cyklade med Stina till dagmamman så kände jg direkt att min hals inte är ok alls.. :(

KRAAAM

Carolina sa...

Kram på dig, hoppas det blir bättre! <3