måndag, oktober 31

Måndagslista

Måndag idag och dags för en ny måndagslista. Idag är dessutom en måndag som jag behöver peppa mig själv lite.

Idag måndag är jag glad för att...
  • ... vi är friska.
  • ... jag känner mig mer utvilad än jag gjort på läääännnngggggge.
  • ... det var många trevliga och lyckade kalas förra veckan. Stora killen var SÅ nöjd. Värmer mammas hjärta.

  • ... höstvädret är milt och härligt.
  • ... jag och liten var på fotbollscup i helgen och träffade många jag inte sett på över 20 år. Kul.
  • ... imorgon händer förhoppningsvis nåt jag väntat på ett tag.
Vill du läsa fler måndagslister så titta in hos Jenny

Önskar alla en trevlig vecka.

1 kommentar:

Mamma Russin sa...

Så stor han blitt dina stora kille.. :) och en riktig sötnos är han med, blivande svärmorsdröm, haha..

kramkram