tisdag, oktober 11

Klippdag

För några veckor sedan fick jag en klippning av min älskling som han köpt till mig. Det var inte helt lätt att beställa tid då salongen aldrig svarade i telefon. Till slut fick jag tag på de och kunde boka.
Idag är dagen då jag skall få livat upp mitt hår lite. Ny salong och ny frisör så jag vet inte om jag kommer bli nöjd.
Fast jag har långt hår är det inte ofta jag blir nöjd med klippningen. Det är inte så många som kan det där med att få en snygg frisyr på långt hår.
Sedan jag fick barn har mitt hår fått någon fort av märkligt självfall med som gör det ännu svårare att få en snygg frisyr.
Kommer nog vara lite försiktigt med hur mycket jag gör idag. Måste känna av först.
Hoppas jag blir nöjd i alla fall.

3 kommentarer:

Bloggande 4barnsmamma sa...

Åh kul med ny frisyr!
Jag älskar experimentera:)
Lycka till!

Anonym sa...

Det blir spännande att se resultatet. Kram Mamma

Popprinsessan sa...

Hur blev det?
Jag skulle också behöva klippa mig, men tyvärr tycker jag att det är så att när man har en kort frisyr så fastnar frisörerna i det och klipper likadant varje gång. Nästa gång måste jag hejda min frisör för jag känner för något lite annorlunda.

Hoppas ni fick lite ordning i garaget. Här håller jag på med vårt arbetsrum, men vissa dagar hinner jag inte alls så det tar sin lilla tid. Tur att man kan stänga dörren :-)

Hoppas allt är bra annars,
kram!