måndag, september 19

Såld


Så var vår fina XC70 såld.
Självklart ville han ha den. Han tyckte till och med att den var i finare skick än vad han trodde. Jag hade sagt att det var normalt slitage men gjort av en barnfamilj.

Liten blev så otroligt ledsen när de körde iväg med vår bil. Han ville ha kvar sin blåa fina bil.

Lite trist är det tycker både jag och älsklingen för vi gillar verkligen denna bilen men det var det här vi ville.

Imorgon ringer älsklingen på en bil och försöker förhandla om priset. Vi har redan sett på en ny och provkört den.
Det står visserligen mellan två helt olika bilar men vi är öppna för möjligheter.

Imorgon blir det att snöra på gummiskorna för både mig och stora killen. Han får gå både till och från skolan. Jag skall lämna liten och sen ta bussen en tur till stan.

Lite lustig just nu att vi har ett garage med plats för fyra bilar och jag har ingen alls.

(Såg din kommentar nu mamma. Självklart att ni ställer upp direkt. Hör av mig om det behövs. Kram) 

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej jag heter Joanna är är 23 år.
När jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppet hjärtat om mitt liv med diagnosen och allt vad det innebär för att folk ska få mer förståelse och insikt för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder.
Finns även en dagens bloggtävling där du kan bli länkad inför mina 400-600 unika läsare/dag och andra spännande tävlingar med fina priser:)
Så besök gärna min blogg:)
kram