måndag, september 19

Låg energi

Fy tusan vad jag måste göra något drastiskt snart. Jag sover som en kratta och är helt slut på dagarna för att natten varit dålig.
Funderar bara på om jag skall göra det själv nu eller vänta tills älsklingen kommer hem. Tyvärr tror det är bättre att jag gör det själv om jag vill ha det gjort.

Kanske skall jag bara ta mig i kragen och åka och köpa det där träningskortet idag så jag kan komma igång och få lite kondition igen. Det gör ju så mycket på den totala energin när man motionerar.

Maten för veckan har jag planerat ganska bra. Det underlättar enormt när jag vet vad som skall lagas. Spar massor av tid och besvär.

1 kommentar:

Östblomman sa...

Håller tummarna för att sömnen blir bättre och således bättre dagar. Träning är ju bra medicin, hoppas du hittar inspirationen att sätta igång. Jag försöker jag med, några ggr i månaden får bli mitt mål :).

Energikram till dig!