fredag, september 23

Äntligen eller???

Så har dagen kommit som jag längtat efter men som jag är lite tveksam till.

Mormor och H har varit här och hämtat barnen. Stora killen skall ju träna tennis idag och eftersom jag inte har nån bil ännu så kan jag inte ta han dit. Tänk vad bra det är med nära och kära som finns när man behöver.

Jag har själv bokat in mig på ett träningspass på det lokala gymmet. Idag är första dagen på mitt nygamla liv. Tillbaka till lite bättre kondition och ork är det som gäller från och med idag. Minus några överflödiga kilon hade inte varit helt fel heller men det får bli som en bonus.

Premiären får bli på Zumba. Det var den klassen de hade idag och jag har haft lust att prova ett tag. Det är så många som skriver så varmt om det så då bör det vara bra.

5 kommentarer:

Carola sa...

Jag har provat på Zumba och tyckte det var jätteskoj.

Har tyvärr inte hittat nåt pass som passar mig tidsmässigt i hemkommunen just nu:(.

Men om jag skall välja träningsform igen så ligger definitivt zumban i topp!

Önskar dig och familjen fin fredag!

Hälsningar
carola

Popprinsessan sa...

Hoppas att du gick en toppenfin dag och att träningen var kul!

Kram!

TuriOturen sa...

Alla pratar om Zumba! Tror inte vi har nått sånt där jag bor, vilket är synd, för jag skulle med vilja testa det :D

Östblomman sa...

Hoppas det gick bra på premiären :). Har också hört massa gott om Zumba men har aldrig provat.

Va söta de är när de sitter och gör läxor ihop.

Kram

SoffiZ-Oliwer och Towas mamma sa...

Härligt att träna! Zumba är perfekt träning:)

Hoppas att du gillar det.