torsdag, augusti 11

Vår dag

Har kusinen här på ett litet spontanbesök. Alltid trevligt.

Igår regnade det och var så trist väder. Barnen ville åka till Lek&Bus landet. Ok. Jag gick med på det ganska fort. De behövdes aktiveras och jag orkade inte det själv hemma.

Iväg kom vi och sen gick det i ett.

Man kan tro att tre timmar av lek skulle vara nog. Nej, inte för de barnen jag hade med. Ingen av de ville hem när tiden var slut. Fick tjata en bra stund innan de kom.

Efter Lek&Bus blev det ett stopp på H&M. Kusinen hade inget med sig när hon kom. Då menar jag inget. Jag tog med hennes tandborste från mormor när vi var där. Det var allt. Så nya trosor behövdes köpas. Köpte även en bikini för vi skulle ju bada så klart.

Stannade på McD och köpte "middag".

Efter maten blev det ett dopp i jacuzzin och när jag tvingade upp barnen så gick de in och satte sig i badkaret och badade vidare inne. Mina fiskar.

Lite TV för att varva ner. Liten somnade i kusinens armar på soffan. Hon somnade själv så fort hon la huvudet på kudden. Värre var det med min stora kille. Han kan inte somna på kvällarna och kommer alltid upp och väcker mig. När han får kyrpa ner på älsklingens plats somnar han så lätt.

Själv har jag inte sovit speciellt bra av olika anledningar.

Här är några bilder från vår dag:


 En suddig bild men den var mest för att visa älsklingen. Lilleman är en sån fegis.











1 kommentar:

Fru P sa...

Vill bara tipsa om en tävling på min blogg där diu kan vinna ett spa-paket

http://frup.gblogg.se/2011/08/11/tavling/

Lycka till!