onsdag, augusti 17

Rymt hemifrån

Idag lämnade jag mina barn hemma med kära syster och körde bilen till älsklingen.
Sommaren har varit fantastisk men intensiv. Jag har inte haft tid till mig själv eller att reflektera.
När det visade sig att min syster (och älskade mamma) var ledig i några dagar och kunde ta han om mina killar tog jag chansen.

Just nu sitter jag på älsklingen hytt och ser lite TV. Jag har några brev som behövs skrivas, några mail som behövs svaras på mm. Detta är en chans för mig till egen tid att riktigt kunna tänka utan avbrott. Skall även passa på att ladda upp mina batterier inför kommande skol- och dagisstart nästa vecka.

När jag väntade på att båten skulle lägga till kaj och älsklingen skulle komma ut och hämta mig fick jag ett bra samtal som jag väntat på. Redan då började jag komma ikapp inför hösten kändes det som.

Tack min älskade familj för att ni finns.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi älskar dig och din familj och finns ALLTID för er. Njut nu av samvaro med din man. Momo

Mamma Russin sa...

underbart med lite egentid tillsammans.. ♥

kram vännen