måndag, juli 25

Tappat lite

Huset är stilla men inte tyst. Har igång både tvätt och tork. Killarna sover ännu mina sömntutor.

Jag har kommit lite bort från bloggen just nu. Vet inte helt varför men känner bara att jag inte får till det. Läser nästan inte bloggar heller än mindre kommenterar.

Det är många runt omkring som har det dåligt och det är svårt att inte ryckas med men jag försöker det jag kan för att njuta av dagarna och min familj.

I helgen var jag och liten utslängd för älsklingen skulle ha killfest här hemma. De skulle varit 7 men en fick stanna kvar i Oslo i fredags och en blev kallad hem i lördags. Tror dock att resten av grabbarna hade en helt topp helg.

Nu var det bra vi tog med oss den extra kyl/frys från gamla huset. Den fyller sin funktion i uterummet.

Älsklingen sa till oss att vi kunde komma hem klockan 12 igår och vi drog lite på det och var hemma halv 1. Då väckte vi huset. Lilleman "mamma det sover någon i soffan". Killarna blev så chockade och stressade. "Men, va, oj, men vi som skulle städa innan ni kom... " Lite kul.


Det blev mycket bad på de i helgen så igår fick älsklingen tömma jacuzzin och göra rent den. Nu är där nytt vatten och klart för nästa gäng som kommer idag.

Inga kommentarer: