torsdag, juli 14

Otur för mig och tur för Telia

Har nu suttit i ytterligare en telefonkö samtidigt med chattkö. Kom fram i telefonkön efter en lång väntan bara för att få samma svar igen. De kan tyvärr inte hjälpa oss utan får felanmäla det vidare.
Det var ju precis det jag gjorde för en vecka sedan och då skulle de felanmäla med vilket inte ser ut att ha gjorts. Inte konstigt att de inte ringt tillbaka då...

Nu har vi ledigt och då kan vi tänka oss bättre saker än att sitta i Telias telefonkö.

Lisa: Jag har använt mig av länken du skickade men även där väntar vi på hjälp eller vad det leder till.

Det är bra att Telia uppmärksammar sina kunder och skriver vänliga kommentarer snabbt. Tyvärr hjälper det inte mig och min telefon att bli vänner igen.

Tyvärr har vi inte så många alternativ på leverantörer hit till oss vilket är bra för Telia just nu. Vi får snällt vänta och försöka behålla hoppet uppe. Kanske skulle man försöka förändra sitt liv så man inte behöver alla dessa tekniska hjälpmedel som bara skapar bekymmer och upptar allt för mycket av vår värdefulla tid.


1 kommentar:

Lisa Arvidsson sa...

Hej igen!
Nu är jag åter på jobbet och har kunnat kolla din uppkoppling.. Jag ser att du tidigare har ombetts att koppla din telefoni på två olika sätt, och det påverkar felsökningen nu.
Jag skulle vilja testa lite grejer med dig, så jag skriver ett mail strax och försöker hålla koll på bloggen när du är hemma : )
/Lisa Arvidsson
Telia kundservice