onsdag, juni 29

Vill ha

Med vårat nya stora trädäck fick vi många hörn och vrår för att sitta. Vi har inte så mycket utemöbler till det utan jag flyttar runt på det vi har. Sen har vi även ett stort uterum som vi vill ha möbler i. Till sist kommer det en stor balkong som jag önskar mig lite sittplatser på.

Jag vet ju att jag kommer få det efter hand. Det känns skönt att inte stressa iväg och ordna allt utan ta det i lagom lunk för att få det bra och inte behöva ändra och göra om direkt efter för att man inte blev nöjd.

Nu blev jag ändå lite sugen på att ordna lite då det stora röda byggvaruhuset har stor utförsäljning av trädgårdsmöbler.  De säljer nu ut de möblerna som jag fastnat för med bra rabatt.
 Liljeholmen konstrottinggrupp. 

Det blir inte i dag i alla men kanske jag slår till. Får se vad tiden säger.  

1 kommentar:

Östblomman sa...

Visst är det mycket man vill ha när man flyttat :). Va härligt att ni är på plats och trivs med huset!

Ha en underbar sommar!

Kram