torsdag, juni 23

Playdate

I tisdags var det ju föräldrarmöte och när vi satt indelade i de avdelningarna som skall vara passade jag på att fråga om det fanns någon som hade barn i samma ålder som ville träffas och leka.
Det var faktiskt fyra stycken som ville göra det. Nu är mitt internet så trögt men jag fick uppdraget att sammanställe en leklista med telefonnummer mm.

Idag har vi en träff med en av de mammorna för en liten lekträff. De bor i området som ligger nedanför backen från oss. Nära och bra med.

Nu skall jag bara få liv i lilleman så han är pigg på att leka sen.
Han väckte mig nämligen halv sex och då ville inte jag gå upp. Fick han att sova vidare. Helt otroligt. Nu sover han ännu.

Vädret idag är uppehåll, 18 grader. Tunga moln och lite vind. Kan bli hur som helst idag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så spännande med en träff men ny lekkamrat. Hoppas det nu passar och att ni får en ny kontakt. Kramar Momo