söndag, juni 5

Mårbacka



Idag har jag köpt min första Pelargon.

Jag och barnen åkte mot IKEA samtidigt som älsklingen åkte mot vårt andra hus. Vi kom inte så långt innan liten blev trött så vi vände bara hemåt. Liten sov en timme. När han vaknat till gjorde vi ett nytt försök på de saker vi behövde komplettera med. Denna gången gick det bra.

In med barnen på Småland och sen runt och ordnade det som var på listan.

Det var riktigt skönt och välbehövligt att gå där själv.

Åter igen har en nära och kär person blivit allvarligt sjuk. Andra på kort tid. Känner mig helt tom. Vågar inte släppa fram tankarna. De är för hemska och allt för jobbiga. Än har vi inte fått något rakt svar utan de skall undersöka mer innan de vågar säga allt.

Så innan vi får mer besked lever jag med tanken och hoppet att det kommer gå bra. Det måste gå bra!

Posted via Blogaway

1 kommentar:

Anonym sa...

Älskling. Kram Mamma