måndag, juni 13

Måndagslista

Idag är det åter måndag och dags för en ny måndagslista á la Jenny.
Jag har missat en del måndagar det sista. Just nu gör det inget för jag har så mycket varje dag att vara glad över .Tiden flyger förbi. Idag har jag fått lite extra egen tid och tänker då passa på att skriva en liten måndagslista.

Idag måndag är jag glad för att...
  • ... vi äntligen har flyttat till vårt drömhus.
  • ... idag är ett av våra hus sålda och nyklarna lämnade. Nu kan jag andas ut lite.
  • ... jag och älsklingen fick vara med och fira min sysling och A:s bröllop i helgen. Det var ett underbart bröllop och en underbar helg. Tack pappa och L för att ni hjälpte oss att passa barnen så vi kunde vara med båda två.
  • ... barnen har sommarlov.
  • ... barnen är friska och glada. De leker bättre och bättre tillsammans och de älskar att vara i nya huset.
  • ... mamma och H har hjälpt oss så bra inför försäljningen av huset. Det har underlättar otroligt mycket och vi är VÄLDIGT tacksamma!
  • ... vi har fått sålt ett poolöverdrag vi hade över och som bara låg (+ i kassan är alltid bra när man flyttar) 
Idag var det inte svårt att komma på saker jag är glad över. Får nöja mig med dessa punkter för annars blir den allt för lång. Inte varje dag man kan säga det.

Inga kommentarer: