söndag, juni 26

En bra avslutning

Skall ta liten med mig upp i sängen strax. Vi har myst i uterummet med var sin film på var sin skärm. Myskväll. Liten såg på Emil och sen Karlsson. Själv såg jag på I Love You Man. En lätt men rolig film. Inte den djupaste handlingen men det är de filmerna jag oftast orkar se på.

Dagen har inte varit en av mina bästa men den slutade bra och jag är glad igen. Har fått klippt gräset efter lite hinder på vägen men skam den som ger sig.

Liten fick gå över till grannarna och äta deras smultron. Han var glad och nöjd för det.

Imorgon kommer min stora kille hem. Det skall bli så skönt att få krama om honom igen. Han har varit hos sin pappa i Danmark sedan skolan slutade. Jag får inte ha honom så länge för på tisdag skall han och kusin E till mormor och H på deras årliga vecka. Om vädret är fint blir det ut med båten för de. Fast det är trist att bli av med honom igen är jag glad för att de har sin tradition. Han älskar den veckan och har det alltid så underbart.

1 kommentar:

Popprinsessan sa...

Vad roligt att liten redan träffat nya kompisar! Och mysigt att stora killen har en semestertraditon!
Hoppas du får en bra måndag, kram!