torsdag, juni 30

Bultande fötter

Ligger i "sängen" med liten och myser en stund innan vi somnar. Han ser på film och jag surfar lite.

Det har varit en lång men bra dag idag. Har fått gjort det mesta jag önskade och nästan lite mer. Nu börjar jag se slutet. Har en del kvar att göra imorgon med och hoppas jag hinner. Vill verkligen åka hem imorgon även om det har varit riktigt trevligt att vara tillbaka här en sväng.

Källarvåningen är så gott som klar. Barnens rum är klara och nästan vardagsrummet med. Jag har verkligen slitet idag. Så länge liten är nöjd och jag kan se att det händer saker är det lätt att jobba på.

Mina toppengrannar här var så gulliga och bjöd mig och liten på middag. Grillad kyckling och potatissallad. Mums. Efter middagen bjöds det även på Daimtårta. Rena lyxmiddagen fick vi. Underbart.
F:s mormor gick bort tidigt i morse men ändå ordnade de detta för oss. Tack!!!

Efter en röjardag var det två riktigt smutsiga kroppar som gick hem. Raka vägen in i duschen fick det blir. Inga protester idag som tur var. Nu skall vi ta natten för att orka med allt imorgon. Än är vi inte klara...

Inga kommentarer: