onsdag, juni 22

Ahhh så trögt det går

Just nu har vi inget internet utan jag kopplar till mobilen. Det går trögt så det kryper i hela mig. Nu när vi varit utan internet ett tag har även mitt abonnemang ändrat hastighet då jag förbrukat det jag betalar för.

Vi får troligen vårt internet hit om en vecka men då är älsklingen inte hemma och jag vet inte om jag klarar av att koppla till det så det fungerar. Om inte så får jag vänta i tre veckor på ett fungerande internet. Älsklingen åkte på jobb idag och är borta tre veckor.

Trist att inte kunna göra det man vill. Om jag skall leta upp nåt tar det evigheter innan sidan laddats ner och skall man vidare... Ja ni kan ju tänka er.

Kan inte skicka mail ens då uppladdningen är får trög så viss data inte fungerar.

Om det är dålig uppdatering här så vet ni varför.

1 kommentar:

Johanna sa...

Vi kanske kan bistå med hjälp när modem m.m dyker upp...=) Kram Johanna