onsdag, april 20

Kom tillbaka



Idag är jag trött, sliten och lite lagom småsur.

Vaknade halv sju och gick på toa. Självklart vaknade liten och kom efter. Eftersom alla värmegolv i huset är avstängda blir de genomträngande kalla stengolv att gå på. Kylan riktigt tränger in i kroppen helt till benen. Brrrr.

Tog med liten till sängen igen. Såg inte ut som han skulle somna om så jag ställde in mig på att vakna. När jag kände mig vaken somnar liten om. Typiskt.

Älsklingen sover så klart fortfarande. Han har ingen som klänger på honom hela tiden.

Det har regnat i natt men börjar torka upp.

Hur dagen kommer se ut vet jag inte ännu. Väntar på att alla skall bestämma sig och sen får jag se hur det blir. Skulle verkligen behöva en dag på stan för att hitta en klänning men det får vänta till en annan gång.

Liten ser på pippi en stund.

Posted via Blogaway

1 kommentar:

Popprinsessan sa...

Jag gick också upp kvart i sju eftersom maken gick upp då och lillkillen var klarvaken. Lika bra att gå upp, även om jag gärna hade sovit iaf en timme till.. Men, men...

Så du ska shoppa klänning, är det till galan/bröllopet i sommar?

Här blir det lite påskpresentshopping idag om jag får med mig L som inte är helt pigg på att gå i affärer..

Ha en bra dag,
kram!