måndag, april 25

Frånvarande

Det blir inte så många inlägg just nu. Är borta och det är lite besvärligt med internet mm. Är mest ute och njuter av solen.

I fredags var liten hos sin mormor och H. Då passade jag och älsklingen på att städa poolen. Det behövdes vill jag lova. Den har stått still utan skötsel i nästan två år. Nu har vi jobbat hårt med den och det börjar arta sig. Nästa gång vi kommer kanske vi kan ta ett dopp. Tyvärr fungerade inte värmaren som den skulle men det skall vi åtgärda i juni.

Vi har varit ute det mesta och njutit av solen. Vi har alla fått lite färg. Till och med älsklingen som annars mest blir röd och bränd (Islänning).

Idag skall jag umgås med en kär gammal vän. Det skall bli så kul att få lite egen tid igen. Har inte hunnit träffa mina vänner så mycket när vi varit nere. Tiden har mest gått till familj och annat.

Har tagit många fina kort när vi varit här men de får jag visa senare. Det är en av sakerna som krånglar lite. Bjuder på detta som jag tog i måndags kväll tror jag.

Lätt grillning på pooldäcket. Underbart!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej hej gumman..

så fint ni har det i nya huset.. :) ni bor lite på två ställen nu eller ? tråkigt med värmaren, visste ni om det eller?

snart är det gala och då ses vi igen.. :)

KRAM

Carolina sa...

Hej! I vintras var du med och tävlade om julgardiner från Textilonnet.se hos mig, och jag vill nu bara tipsa dig om att just NU pågår en ny tävling i samarbete med Textilonnet.se - två stycken vinner varsin VALFRI gardin! :-)
Kika gärna in och var med, jag önskar dig en trevlig dag! kram Carolina