onsdag, april 27

Föst ingen och nu flera

Lämnade stora killen på skolan idag och tog då vägen om butiken för att hämta ut ett paket som väntade på mig.
I paketet fanns flera klänningar jag väntat på. Snart är det dags för årets  mammablogg gala och jag har letat klänning ett tag utan lycka. Nu har jag det motsatta problemet. Jag har hittat flera. Suck. Båda problemen är nästan lika jobbiga.

Älsklingen sover ännu så jag får vänta tills han vaknar för att få lite smakråd. Har några dagar att prova och känna på vilken som jag gillar bäst. Har just nu två favoriter som är totalt olika men som jag bara älskade direkt jag tog de på. Det är så det skall vara.

Inget vidare väder vi välkomnades hem till idag. Regn och inte så varmt. Lika bra då jag har en lång, lång lista med saker som skall hinnas med. Skall dessutom ha flera partyn innan älsklingen åker så tiden kommer gå fort.

Inga kommentarer: