söndag, mars 27

Söndags shopping

Första presenten till lilleman är ordnad. Tror den kommer bli en hit och inte minst tror jag storebror kommer bli lite avis. Det är något han med kan tänka sig. Jag hade lust att köpa detta till honom i julklapp men han får kanske sin när han fyller år i höst.
Presenten är inte från oss men jag ordnade den eftersom jag visste vad och hur.

Eftersom vi skall flytta önskar vi lite hjäp till att inreda litens rum så det kan blir bra från starten. Tyvärr är nog inte det något som är varken roligt att ge och absolut inte roligt att få. Får se hur vi löser det. Det finns allt, allt, allt för mycket leksaker i vårt hus så jag önskar att det bara ges lite smått och sedan mer nyttiga presenter.

Nu är det ju nästan en månad kvar men det skadar inte att vara ute i god tid.

I år är vi även "hemma" när liten fyller år så han kanske kan bli ordentligt firad. Ännu en fördel med att flytta.

Min lilla 1-åring. Oj vad tiden går fort.


Inga kommentarer: