onsdag, mars 30

Måste boka tid

Nu har jag haft ont till och från i min ena höft. I natt var den inte min vän minst sagt. Det värker och är obekvämt. Måste ringa min kiropraktor och boka en tid tills vi skall ner mot Göteborg igen. Han brukar kunna fixa den typen av värk. Har haft ont i höften innan och efter ett besökt hos honom var det bra igen. Han sätter det som blivit fel på plats.

Sen är det säkert min kropp som börjar bli svag med. Måster komma igång med mer träning. Så här kan det inte få fortsätta.

Vaknade klockan sex av en rejäl käkspart. Sen kunde jag inte somna om och det var ingen vits heller. Skulle upp med stora killen halv sju.

Blå himmel och sol ute. -4 grader som jag hoppas stiger till flera pluss under dagen. Vill komma iväg på min långpromenad idag om höften tillåter.

1 kommentar:

Anonym sa...

Älskling. När du är hemma och i ordning skall du börja med WetWest gympa. Det är otroligt skön och skonsam träning för kroppen. Du kanske kan hänga med mig några måndagar och testa... Kram Mamma