lördag, mars 26

Irriterad dag?

Nu är resten av famljen med vaken. Tror alla skulle ha gott av lite mer sömn. Sura och retliga killar fick jag upp. Inte bästa så här en söndag. Själv känner jag mig inte på topp då min sömn har varit en salig oreda den sista tiden.

Saker runt om mig händer som jag inte helt förstår och som ställer till det. Måste planera om och boka om vissa saker. Trist men nödvändigt. Vad svårt det är när man är beroende av andra att visa vänlighet och ställa upp som hjälp. Nu är det bara några få månader kvar innan vi flyttar så jag får bara bita ihop. Snart är jag "hemma" igen hos mina nära och kära.

Klockan är 10 och killarna går alla i sina morgonrockar. Jag skall försöka peppa upp mig lite. Klä på mina barn och ta oss ut i solen för att få lite frisk luft och förhoppningsvis lite energi och bättre humör.

1 kommentar:

Anonym sa...

Älskling. Det är Lördag idag inte Söndag. Tänk, nu fick du en hel dag tillbaka. Njut nu av den dagen och låt framtida komma eferhand. Tänk på att i morgon tappar du EN hel timma.
Kram Mamma