torsdag, mars 31

Gala

Tiden går fort och det finns så mycket jag ser fram emot denna vår sommar. Bara tanken ger mig massor av härlig energi.
Det som kommer hända närmast av allt det roliga är såklart Mammablogg galan som jag har fått med mig min syster på. Inte bara kommer det vara en helg för mig själv att njuta i lite lyx utan det kommer även bli underbart att få tillbringa den med min syster. Vi träffas så sällan och när vi ses så är det alltid full fart med barn, män, familj mm mm.

Jag vet att hon redan har hittat en tjusig klänning om som jag skrivit tidigare kommer det några paket hem till mig och i de finns det massor av klänningar jag skall prova. Hoppas en av de är DEN perfekta för mig och inte minst tillfället.

Det finns ännu chansen om du har lust att gå men inte anmält dig.


1 kommentar:

Popprinsessan sa...

Vad mysigt att din syster också kommer!
J följer med mig tillsammans med lilla R och bor på hotellet. De får inte alls vara med på galan, vilket jag inte heller vill, men kommer att vara nära så att jag kan amma osv.

Jag har ingen klänning ännu... Förtränger det lite eftersom jag har en del mammakilon... Urk!