torsdag, mars 31

Försvinner

Idag känner jag mig effektiv. Får inte så mycket gjort som man kan ta på men ändå får jag mycket gjort känner jag. Mycket förarbete som behövs innan man kan se resultaten. Det går inte fort men det går framåt just nu i alla fall. Skynda långsamt.

Humöret är på topp i alla fall och solen fortsätter att lysa hos mig.

Tid för lunch känner jag. Får se vad som finns hemma för jag har inget planerat. Har varit för lat att ens skriva matlista fast jag vet hur mycket lättare allt gå när jag gör det. Det får bli bättring på det med.

1 kommentar:

Jessica sa...

Hej!
Va roligt att du hittade in till mig! =)
Ja, jag hoppas verkligen att jag kommer ha mer tid att blogga nu. Vill verkligen dokumentera min resa! =)

Spännande att du kommit igång med ZbH. Jag hade en väldigt intensiv och rolig höst med massor av partyn. Nu i år har dock gått trögare men det beror på tidsbrist från min sida tyvärr då jag börjat jobba igen efter min mammaledighet. =(