onsdag, februari 9

Trött på all is

Igår fick jag hjälp att montera på en takbox som även var lånad av snälla grannen. Nu kan jag få med mig lite mer när vi åker.
Somnade ganska tidigt igår. Behövde det. Tyvärr känner jag mig inte utvilad. Har drömt massor och sovit oroligt. Går snart över.

Båda killarna är vakna redan och det gör morgonen lite lättare. Liten kommer behöva sova middag efter dagis och då tänker jag nog passa på att åka till stan för att köpa en pensel så jag kan måla klart. Behöver handla lite basvaror med upptäckte jag när stora killen skulle äta frukost. Jag är visst inte helt mig själv. Mjölken har tagit slut utan att jag märkt det. Så brukar det BARA vara när älsklingen är hemma men aldrig när jag är själv. Stora killen skulle få rostade mackor i stället och gissa... Nej de var inte helt slut men nästan. Det fanns precis så många som han ville ha. NU är de slut. Helt otroligt. Undrar om det är något elakt virus eller nåt som satt sig på min hjärna och gör att jag glömmer.

Det finns fler saker som jag glömt eller som blivit totalt fel men jag orkar inte ens rabbla upp de. Vet kanske varför men inte hur det botas (ännu).

Nu en STOR kopp te så jag vaknar till liv.

Inga kommentarer: